fbpx

Varaa helppo ja edullinen katsastus

VALITSE ASEMA

Katso sinua lähellä oleva palvelupiste. Onnistunut autokatsastus 100% kotimaiselta asemalta.

Erinomainen
Perustuu 11548 arvioon
Leena W
Tehokasta, nopeaa ja iloista asiakaspalvelua! Mutta nimenmuutoksen myötä tulee pluslasku helposti. Näytä katsastusmiehelle miten just sun auton rattilukko toimii, niin ei tule hylkyä sellaisesta.
Response from the owner:Kiitoksia! 😊
Tosin
This is where I have consistently done my car check. It used to be helppokatsastus before the change of name.
Response from the owner:Hi Tosin, Thank you for your continued loyalty! We're glad you've stayed with us through the transition from Helppokatsastus to Plus Katsastus. Your trust means everything to us, and we look forward to serving you for many more car checks to come! Plus Katsastus
Engeloox B.
They are very professional cool 2 mans they make them work in good way it was not long they send me to Tuusula because they don't accept cash olly with card payment so happy how they tell me to do and give me a guideline i highly recommend them thank you egain for the service 👍
Response from the owner:Hi Engeloox blogs, Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that our team provided you with professional service and clear guidance. We appreciate your understanding about the card payment policy and are glad we could direct you to the right location in Tuusula. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to serving you again! Plus Katsastus
Pasi L.
Hyvä ja nopea katsastus, ei turhaa nipotusta. Kiva kun pääsin katsomaan halliin. Kokonaisuus jättää positiivisen mielen tästä katsastusasemasta.
Response from the owner:Hei Pasi! Kiitos palautteestasi! Ihanaa kuulla, että katsastuksesi sujui hyvin ja nopeasti. On hienoa, että pääsit seuraamaan katsastusta halliin ja koko kokemus jätti positiivisen mielikuvan. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi uudelleen! Plus Katsastus
pentti D.
Asiallinen palvelu
Response from the owner:Hei Pentti! Kiitos palautteestasi! Ihanaa kuulla, että olit tyytyväinen palveluumme. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeintä, ja arvostamme suuresti luottamustasi. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Ilona P.
Katsastus hoitui ripeästi ja palvelu oli erinomaisen ystävällistä. Jäi hyvä mieli käynnistä!😊
Response from the owner:Hei Ilona! Kiitos paljon lämpimistä sanoistasi! On hienoa kuulla, että katsastus sujui ripeästi ja palvelumme teki vaikutuksen. Tavoitteemme on juuri tämä - tehdä jokaisesta käynnistä miellyttävä kokemus. Tervetuloa uudelleen! 😊 Plus Katsastus
JL
Käytin autojani täällä AINA ainakin yli 10 vuoden ajan. Ainakin kun oli vielä Helppokatsastus, niin oli vielä hyvä paikka katsastaa. Tänä vuonna huomasin kuitenkin muuttuneen Plus Katsastukseksi, mutta ajattelin että ehkä se on vieläkin hyvä. Paikkaahan kehutaan hyväksi autoharrastajalle. Lapussa iskareiden prosentit täydellisessä tasapainossa ja koska rakensin eteen ja taakse jarrut täydellisesti uusiksi, niin ne + seisontajarru jotain 3-5 % heittoa. Ei siis luulisi olevan valitettavaa? No, samasta "ongelmasta" josta vielä viime vuonna ei ongelmaa tehty, siis sama katsastuspaikka kyseessä, tulikin tänä vuonna korjauskehotus. Kyseessä oli viime vuonna tutkittu lakitekninen asia, josta silloin sanottiin ettei kuitenkaan aiheuta ongelmaa. Niin sanoin tämän katsastajalle, mutta hän silti pisti korjauskehotuksen, 1 kk sisällä korjattava. Saadakseni ko. asiassa jotakuinkin saman lopputuloksen käyttötarkoitustani varten, jouduin miettimään lakiteknisesti ehkäpä laillista ratkaisua viikkojen ajan. Jos oli pakko saada hylkäysprosenttia ylös, niin katsastaja olisi voinut tämän ongelman sijaan laittaa korjattavaksi vuotava vetarin kumi, jonka päästä tulee löysäksi mennyttä rasvaa jonka korjasin viime vuonna toiselta puolelta vaihtamalla uudet rasvat vanhojen tilalle. Mutta ei. Ja lakiteknisen pilkunviilauksen vuoksi jouduin rakentamaan todella monimutkaisen ratkaisun saadakseni korjatuksi "ongelman", joka viime vuonna ei edes ollut mikään ongelma. Seuraavana vuonna yli 10 vuoteen vaihdankin sitten johonkin ihan eri katsastuskonttoriin! Harmi! Eivät arvosta enää ihmisiä jotka pitävät autoaan loistavassa kunnossa, pätkääkään...
Response from the owner:Hei JL, Kiitos palautteestasi ja pitkäaikaisesta asiakkuudestasi. Pahoittelemme, että kokemuksesi ei vastannut odotuksiasi tänä vuonna. Ymmärrämme turhautumisesi tilanteeseen, jossa aiemmin hyväksytty asia johti nyt korjauskehotukseen. Katsastuskäytännöt ja tulkinnat voivat vaihdella, mutta pyrimme aina toimimaan lakien ja määräysten mukaisesti. Korjauskehoitus ei vaikuta hylkäysprosenttiin mitenkään. Arvostamme suuresti sitä, että pidät autostasi hyvää huolta. Plus Katsastus
Isse L.
Parina vuotena (Järvenpäässä ja Keravalla) asioineena tällä kertaa tuli hylsy, mutta siitä huolimatta taas oikein priima asiakaspalvelu ja ongelma näytettiin paikanpäällä. Jarrurempan jälkeen sitten käymään uudelleen. 😃
Response from the owner:Hei Isse! Kiitos palautteestasi! Hauska kuulla, että asiakaspalvelumme on jälleen kerran ollut priimaa, vaikka tällä kertaa tuli hylsy. On tärkeää, että ongelma näytettiin paikanpäällä ja tiedät, mitä korjata. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi takaisin jarrurempan jälkeen! 😃 Plus Katsastus
Sami T.
Hyvä palvelu. Väliköntiellä asiallista toimintaa.
Response from the owner:Hei Sami, Kiitos palautteestasi! Ihanaa kuulla, että palvelumme ja toimintamme vastasivat odotuksiasi. Arvostamme asiakkaitamme suuresti. Tervetuloa uudelleen kun aika on! Plus Katsastus
Jukka R.
Hyvä palvelu...
Response from the owner:Hei Jukka! Kiitos paljon arvostelustasi! Ihanaa kuulla, että olit tyytyväinen palveluumme. Odotamme innolla mahdollisuutta palvella sinua jälleen! Plus Katsastus
Miika V.
Asiallisia ovat aina katsastukset meillä olleet. Ei moitteita.
Response from the owner:Hei Miika! Kiitos palautteestasi! On hienoa kuulla, että katsastukset ovat sujuneet hyvin ja asiallisesti. Arvostamme luottamustasi! Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Jar R.
Todella ammattitaitoinen,hyvin hoidettu katsastus.Ymmärrystä vanhemmistakin autoista.

11.3.26 Auto katsastettu,sain selkeät korjausohjeet.
Response from the owner:Hei Jar Rissa! Kiitos lämpimistä sanoista! Olemme iloisia, että katsastuksesi sujui hyvin ja sait selkeät korjausohjeet. Ammattitaitomme ja ymmärryksemme myös vanhempia autoja kohtaan on meille tärkeää. Toivotamme sinut tervetulleeksi uudelleen! Plus Katsastus
Markus V.
Erittäin hyvää ja asiallista palvelua. Saavuin paljon ennen varattua aikaa ja vaikka varauskalenteri oli täynnä niin sanoivat saavansa auton katsastettua jossain välissä ennen sovittua aikaa. Ja näin myös kävi. Kiitos paljon!
Response from the owner:Hei Markus! Kiitos paljon lämpimistä sanoista! Ihanaa kuulla, että pystyimme palvelemaan sinua joustavasti ja saimme autosi katsastettua aikataulua nopeammin, vaikka päivämme oli täynnä varauksia. Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeintä, ja on hienoa, että huomasit asiakaspalvelumme laadun. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi uudelleen! Plus Katsastus
Lauri L
Erinomaista ja ystävällistä asiakaspalvelua! Varmasti tulen asioimaan toistekin kun tarvitsee katsastuspalveluita :)
Response from the owner:Hei Lauri! Kiitos paljon upeasta palautteesta! Ihanaa kuulla, että asiakaspalvelumme oli erinomaista ja ystävällistä. Olemme todella iloisia, että kokemus oli niin positiivinen. Tervetuloa takaisin käymään meillä, kun seuraavan kerran tarvitset katsastuspalveluita! Plus Katsastus
Petri “Pete” T.
Erittäin hyvä ja toimiva suosittelen
Response from the owner:Hei Pete! Kiitos paljon loistavasta arvostelusta! Hauska kuulla, että olet tyytyväinen palveluumme ja suosittelet meitä eteenpäin. Odotamme innolla näkevämme sinut uudelleen! Plus Katsastus
Toni S.
Hyvä ja nopea palvelu
Response from the owner:Hei Toni! Kiitos paljon arvostelustasi! Olemme iloisia kuullessamme, että sait hyvää ja nopeaa palvelua. Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeintä. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Jesse S.
Loistavaa asiakaspalvelua ja muutenkin helppoa asiointia.
Response from the owner:Hei Jesse! Kiitos paljon palautteestasi! Ihanaa kuulla, että asiakaspalvelumme ja asioinnin helppous ovat tehneet sinuun vaikutuksen. Arvoistamme suuresti luottamustasi. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Mervi H.
Katsastukseen pääsi heti paikan päällä ilman ajanvarausta. Katsastusmies oli avulias ja ystävällinen ja katsastus sujui nopeasti. Tämä oli kaiken kaikkiaan miellyttävä katsastuskokemus.
Response from the owner:Hei Mervi! Kiitos palautteestasi! Olemme iloisia, että katsastukseen pääsit heti ilman ajanvarausta ja että katsastusmies oli avulias ja ystävällinen. On hienoa kuulla, että kaikki sujui nopeasti ja kokemus oli miellyttävä. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi uudelleen! Plus Katsastus
GTR 666 (Тёма Ш.
Paras palvelu, suosittelen kaikille! Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja avuliasta.
Sain hoidettua auton uudelleenrekisteröinnin Virosta Suomeen ilman ongelmia ja jopa ilman ennakkovarausta. Erityiskiitos työntekijälle nimeltä Mati Laius. Hän hoiti asiani henkilökohtaisesti, vaikka tulin paikalle juuri ennen sulkemisaikaa. Kaikki sujui nopeasti, tarkasti ja sain häneltä myös hyödyllisiä neuvoja. Olen erittäin kiitollinen!
Tulen varmasti tänne uudestaan seuraavaan katsastukseen.
Response from the owner:Hei Тёма! Kiitos lämpimästä palautteestasi! On hienoa kuulla, että auton uudelleenrekisteröinti Virosta Suomeen sujui ongelmitta ja että Mati Laius pystyi auttamaan sinua niin hyvin myös ilman ennakkovarausta. Välitämme kiitoksesi hänelle! Olemme iloisia, että sait nopeaa ja tarkkaa palvelua sekä hyödyllisiä neuvoja. Odotamme innolla näkevämme sinut seuraavassa katsastuksessa! Plus Katsastus
Oskari I.
Mukava palvelu ja nopeaa toimintaa, suuntasivat valot samalla, suosittelen👍
Response from the owner:Hei Oskari! Kiitos paljon palautteestasi! Olemme iloisia, että olet tyytyväinen nopeaan palveluumme ja valojen suuntaamiseen. Suosituksesi merkitsee meille todella paljon! Tervetuloa käymään uudelleen! Plus Katsastus
Jaana K.
Mukava asiakaspalvelu ja autonkatsastus hoitui nopeasti sovittuun aikaan.
Response from the owner:Hei Jaana! Kiitos palautteestasi! Ihanaa kuulla, että asiakaspalvelumme oli mukavaa ja katsastus sujui nopeasti sovitusti. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi uudelleen! Plus Katsastus
jari R.
Hienosti meni, ne viat löytyy mitkä pitääkin.Bonuksena Vettenranta heittää lähtiessä vinkin mitkä puslat ja nivelet alustassa voisivat seuraavassa isossa huollossa olla vaihtolistalla,näin ammatikseen autoilevalle hyvä tieto, ei voi muuta kuin suositella.
Response from the owner:Hei Jari, Kiitos loistavasta palautteestasi! Ilahduttaa kuulla, että katsastus sujui hyvin ja pystyimme antamaan hyödyllisiä vinkkejä tuleviin huoltoihin. Arvostamme ammatikseen autoilevien luottamusta palveluumme. Plus Katsastus
Ismo M.
Aikataulun mukaan asiallisesti ja kerrottiin automerkin iän myötä tulevista ongelmista!
Response from the owner:Hei Ismo, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Arvostamme, että arvostat täsmällisyyttämme ja avoimia keskusteluja autosi ikään liittyvistä asioista. Pyrimme aina tarjoamaan rehellistä ja asiantuntevaa palvelua. Plus Katsastus
Heidi
Useampana vuonna Helppokatsastuksessa käyneenä voin todeta, että olen aina saanut parasta mahdollista palvelua. Ystävällistä ja hymyilevää. Jos on ollut autosta moitittavaa, niin vain asiasta on sanottu.
Response from the owner:Ihana kuulla, kiitos paljon 🌸👌🥰
Sami L.
Jussi Lipponen, ostaisin tältä mieheltä auton.
Response from the owner:Hei Sami, Kiitos hienosta palautteestasi Jussia koskien! Arvostamme todella luottamustasi ja olemme iloisia, että asiointisi kanssamme oli miellyttävää. Välitämme kiitoksesi myös Jussille. Plus Katsastus
Niko P.
Erittäin hyvää ja nopeaa palvelua!
Response from the owner:Hei Niko, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Olemme iloisia, että koit palvelumme sekä laadukkaaksi että nopeaksi. Pyrimme aina tarjoamaan parasta mahdollista asiakaskokemusta. Plus Katsastus
Janne T.
Erittäin asiallinen ja hyvä palvelu. Hylätään, jos on aihetta ja turvallisuus kyseessä ja niinkuin kuuluukin. Asiat hoituneet aina erinomaisesti ja niinkuin pitää. Ja pääse nopealla aikataululla!
Response from the owner:Hei Janne, Kiitos lämpimästä palautteestasi! Olemme iloisia, että arvostat asiallista palveluamme ja turvallisuuteen painottuvaa toimintaamme. On hienoa kuulla, että asiat ovat sujuneet erinomaisesti ja aikataulutkin ovat toimineet hyvin. Tervetuloa jatkossakin! Plus Katsastus
Tintti S.
Päivitys 13.4.2026:
Arvostelua päivitettävä, koska Plus-katsastus ostanut Helppokatsastuksen ja samalla katsastajat vaihtuneet, jolla vaikutusta mm. laatuun. Ensi alkuun mielestäni on väärin, että yrityskauppojen ja henkilökunnan vaihtumisen myötä uusi katsastusasema saa pitää edellisen omistajan keräämät >1600 kpl arvostelua 4.9 keskiarvolla. Se ei kerro mitään nykyisestä toiminnasta. Plus-katsastus mainostaa olevan 100 % suomalainen. Ehkä omistuspohja on, mutta tätä asemaa nykyään pyörittävät tosiasiassa lähi-idästä kotoisin olevat katsastusmiehet. Tavallisesti se ei itseäni haittaa, mutta palvelutaso ei enää ole samalla tavoin asiakaslähtöistä eikä painoarvo ole tärkeimmissä ajoturvallisuuteen vaikuttavissa seikoissa, vaan nyt etsitään urakalla korjauskehotus-/hylkäyskohteita ja asiakaspalvelu on töykeänpuoleista. Auton kohtelu on muuttunut myös ronskiksi; en veisi vanhempaa tai museorekisterissä olevaa tänne. Hintakin on pompannut viime vuoden vajaasta 60 eurosta yli 80 euroon. Konttori ei ole entisensä. Mikään ei silmissäni enää puolla käymistä tässä konttorissa jatkossa, valitettavasti.

Alkup. arvostelu vuodelta 2023:
Näillä kavereilla (Miro, Jussi) hyväntuulinen ja reipas asenne. Palvelu myös ripeää ja tarkkaa. Asiakastilat tilavat ja siistit (yhteiset autokorjaamon kanssa) sekä tarjolla koneesta veloituksetta mm. kahvia ja kaakaota. Vaihdoin tänne pois Malmin Helppokatsastuksesta, kun palvelu ei ollut sellaista, mitä arvosteluissa annettiin ymmärtää. Tähän paikkaan ei tarvinnut pettyä. Vahva suositus!
Response from the owner:Kiitoksia 🙏 Mahtava kuulla että kaikki toimii👍👍
Timo S.
Todella mukavaa asiakaspalvelua, helppoa ja nopeaa.
Response from the owner:Hei Timo, Kiitos paljon ihanasta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että asiakaspalvelumme oli miellyttävää ja palveluprosessimme helppo sekä nopea. Pyrimme juuri tähän jokaisen asiakkaan kohdalla. Plus Katsastus
Sami T.
Katsastus pelittää. Kahvitkin tarjoavat.
Response from the owner:Hei Sami, Kiitos hienosta palautteestasi! Mukava kuulla, että katsastus sujui hyvin ja kahvitarjoilu oli mieleen. Tervetuloa jatkossakin. Plus Katsastus
Haydar C.
Varasin aika netissä audille siisti paikka asiat hoidettu sujuvasti henkilökunta oli ystävällinen 🫡
Response from the owner:Hei Haydar Can, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! On hienoa kuulla, että varaaminen netissä sujui hyvin ja että pidit paikastamme siistinä. Arvostamme erityisesti kommenttiasi ystävällisestä henkilökunnastamme ja sujuvasta palvelusta. Plus Katsastus
Rosmariini
Homma hoitui helposti kohtuuhintaan.
Response from the owner:Hei Rosmariini! Kiitos palautteestasi. On mukava kuulla, että katsastus sujui helposti ja hinta oli mielestäsi kohtuullinen. Pyrimme aina tarjoamaan sujuvaa palvelua järkevään hintaan. Plus Katsastus
Jarmo H.
Hyvä katsastuskonttori ajan saatiin nopeasti
Response from the owner:Hei Jarmo! Kiitos hyvästä palautteesta ja että valitsit meidät. Iloitsemme, että sait ajan nopeasti ja palvelumme toimi hyvin. Tervetuloa uudelleen, kun seuraava katsastus on ajankohtainen! Plus Katsastus
petteri H.
Nopea,asiallinen
Response from the owner:👍☺️
Tuppe T
Super mukava ja asiantunteva palvelija, ei lainkaan kiirettä tai nyrpeyttä. Auton viat esiteltiin loistavasti ja sai paljon tärkeää tietoa päälle. Käytän jatkossakin samaa asemaa!
Response from the owner:Hei Tuppe! Kiitos ihanasta palautteestasi! Olemme todella iloisia, että palvelumme oli asiantuntevaa ja kiireetöntä. On hienoa kuulla, että sait hyvän selvityksen auton tilanteesta ja hyödyllistä tietoa. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Janne
Hylky tuli mutta ei voi moittia. Minkäs katsuri sille voi että jarruteho ero liian suuri tai että pohjassa on reikä ilman koputteluakin. Ihan asiasta sanomista ja erittäin ystävällisellä ja ymmärtäväisellä asiakaspalvelulla.
Response from the owner:Kiitos paljon, Janne! Arvostamme palautettasi ystävällisestä asiakaspalvelustamme ja ymmärryksestäsi katsastustilanteessa. On hienoa, että koit palvelumme asialliseksi huolimatta hylätystä katsastuksesta. Plus Katsastus
Hannu H.
Hyvin löytyy aikoja, siistit tilat ja ystävällinen palvelu
Response from the owner:Hei Hannu, Kiitos ihanasta palautteestasi! On hienoa kuulla, että ajanvaraus sujui hyvin, tilat olivat siistit ja palvelu ystävällistä. Arvostamme kovasti positiivisia kommenttejasi ja toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi jatkossakin. Plus Katsastus
Anastasia S.
Great staff team and nice services!
Response from the owner:Hi Anastasia, Thank you for your kind words! We're delighted to hear you had a positive experience with our team and services. Your feedback means a lot to us. Plus Katsastus
konsta J.
Asiointi sujuu näppärästi ja mutkitta. Erityiset propsit hyvästä asiakaspalvelusta ja mukanani olleen lapsen huomioimisesta - pääsi auttamaan katsastuksessa.
Aikaisemminkin olen katsastanut autoni täällä ja varmasti myös jatkossa.
Response from the owner:Kiitos konsta Järviluoma hienosta palautteesta! Ihanaa kuulla, että asiointi sujui hyvin ja että lapsesi pääsi osallistumaan katsastukseen. Tällainen palaute lämmittää sydäntämme. Olemme iloisia, että olet vakioasiakkaamme ja toivotamme sinut lapsineen tervetulleeksi jatkossakin! Plus Katsastus
Christian S.
Tänäkään vuonna ei tarvinnut pettyä - ensiluokkaista asiakaspalvelua ja auton katsastusta odottaessa join kupposen hyvää kahvia. Ensi vuonna nähdään taas, hyvää kevään jatkoa. :)
Response from the owner:Kiitoksia!🤩
Miska R.
Asiantuntevaa ja hyvää asiakaspalvelua. Täällä käytän jatkossakin harrasteauton ja arki kikottimet.
Edit...firman nimi oli muuttunut, mutta onneksi sama palveluntaso oli säilynyt.
Response from the owner:Mahtavaa! 🤩 Kiitos! 🙏
jari E.
Ok paikka
Response from the owner:Hei Jari, Kiitos paljon viiden tähden arvostelusta! Olemme iloisia, että koit paikkamme ok:ksi. Tervetuloa uudelleen palvelujemme pariin. Plus Katsastus
sir K.
Helppo ajanvaraus. Hyvällä paikalla Ideaparkin vieressä.
Response from the owner:Hei sir kehveli, Kiitos palautteestasi! Ilahdumme kuullessamme, että ajanvaraus oli helppo ja arvostit sijaintiamme Ideaparkin vieressä. Olemme panostaneet siihen, että palvelumme olisi mahdollisimman sujuvaa. Plus Katsastus
Nina K.
Imoinen ja joustava palvelu.Hyvin toimii muiden liikkeidenkanssa yhteistyö.
Response from the owner:Hei Nina, Kiitos hienosta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että koit palvelumme iloiseksi ja joustavaksi. Arvostamme erityisesti mainintaasi hyvästä yhteistyöstä muiden liikkeiden kanssa. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Mikael K.
Huippuasema ja tuuraaja Järvenpään asemalta on autoalan rautainen ammattilainen!
Response from the owner:Hei Mikael, Kiitos loistavasta palautteesta! Olemme iloisia, että arvostat asemaamme ja ammattitaitoista henkilökuntaamme. Plus Katsastus
Selja H.
Hyvä kokemus!
Response from the owner:Hei Selja, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Iloitsemme, että kokemuksesi oli hyvä. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi uudelleen. Plus Katsastus
P K
Vanhempi katsastaja asiallinen ja rento. Ei turhaa niuhotusta.Nuorempi katsastaja erittäin tarkka. Nuorempi sattunut kaksi kertaa peräjälkeen. Autoja en tänne enää jatkossa tuo. Onneksi on muita rentoja paikkoja, joissa vikoja ei etsitä etsimällä.
Response from the owner:Kiitoksia paljon👍 Mukava kuulla että palvelumme miellytti Teitä. Hyvää kevättä ☀️
Dmytro N.
Kind staff, professional service and free coffee. Just perfect. 👍
Response from the owner:Hei Dmytro, Suuret kiitokset viiden tähden arvostelustasi! On todella hienoa, että olet tyytyväinen palveluumme Espoon toimipisteessä. Arvostamme palautettasi ja toivomme näkevämme sinut jatkossakin. Turvallisia ajokilometrejä! Plus Katsastus
Minna K.
Eka kerta täällä ja tuskin jää viimeiseksi. Hyvä, vaikkakin vähäsanainen asiakaspalvelu. Kuppi kuumaa odotellessa, olikin todella kuumaa, kieli paloi. Mutta katsastuksen tulos toivottu, vaikka pelkäsin...
Response from the owner:Hei Minna, Kiitos ihanasta palautteestasi! Mukava kuulla, että katsastus sujui toivotulla tavalla. Pahoittelemme kuuman juoman aiheuttamaa yllätystä. Olet lämpimästi tervetullut uudelleen - palvelemme mielellämme! Plus Katsastus
Anu E
Kallis on, oli aiemmin Helppo Katsastus jolla oli hyviä tarjouksia. Muuten oli ok.
Response from the owner:Hei Anu, Kiitos palautteestasi. Ymmärrämme huolesi hinnoittelusta ja arvostamme, että muuten palvelumme oli mielestäsi kunnossa. Otamme palautteesi huomioon ja pyrimme jatkossa tarjoamaan kilpailukykyisempiä hintoja. Plus Katsastus
Kimmo A.
Parasta, ammattitaitoisinta ja ystävällisintä palvelua Tampereella! Hyvä Timo! 🤘
Sara H.
Loistava palvelu ja asiallinen katsastaja!
Response from the owner:Hei Sara, Kiitos loistavasta palautteestasi! On todella mukava kuulla, että olet tyytyväinen palveluumme ja katsastajamme toimintaan. Pyrimme aina tarjoamaan asiallista ja ammattitaitoista palvelua. Plus Katsastus
Saimi A.
Ihan huikea palvelu!!! Paras!!!
Nea-Janica H.
Sain auton katsastusajan varattua nopeasti erinomaisen katsastusmuistutus-tarjouksen kautta QR koodilla heti seuraavalle aamulle – erinomainen juttu!

Todella ystävällistä ja proaktiivista palvelua katsastajalta Mathias R.. Herkullisen kahvi ja todella nopea katsastuskäynti!

Myös pieni koirani sai tulle odotustilaan odottamaan katsastuksen valmistumista. 🐶

Iso kiitos, suosittelen teitä lämpimästi myös muille ja hyödynnän itsekin jatkossa.
Response from the owner:Hei Nea-Janica, Kiitos ihanasta palautteestasi! Ihana kuulla, että katsastusaikasi järjestyi nopeasti QR-koodin kautta. Välitämme kiitoksesi Mathiakselle ystävällisestä palvelusta. Mukavaa että kahvi maistui ja että pieni koirasikin oli tervetullut odotustilaan. Arvostamme suositteluasi ja odotamme näkevämme sinut jatkossakin! Plus Katsastus
Tommi H.
Mukava palvelu👍
Robrigo R.
Erittäin ammattimainen ja hyvä palvelu! Vahva suositus!
Elisa M.
Todella ystävällinen ja sujuva palvelu, olen käynyt jo vuosia ja aina ollut tyytyväinen ❤️
Els
Ystävällinen palvelu. Katsastus oli myös täsmälleen ajallaan. Mielestäni paras katsastus, jossa olen autoani käyttänyt
Response from the owner:Hei Els, Kiitos paljon ihanasta palautteestasi! On todella mukava kuulla, että sait ystävällistä palvelua ja katsastus sujui aikataulussa. Arvostamme suuresti, että koet meidät parhaaksi katsastuspaikaksi. Plus Katsastus
Åke F.
Vaikka hylkäys tuli katsastuksessa,niin hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Suosittelen
Response from the owner:Hei Åke, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Arvostamme kommenttiasi ammattitaitoisesta palvelustamme, vaikka tällä kertaa katsastus ei mennytkään läpi. On hienoa, että kokemus oli kuitenkin myönteinen. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Jyrki
Hyvää palvelua ja yksityinen suomalainen yritys! Suosittelen kaikille.
Response from the owner:Hei Jyrki, Kiitos lämpimistä sanoista! Arvostamme kovasti palautettasi hyvästä palvelusta. Olemme ylpeitä suomalaisena yksityisyrityksenä toimiessamme, ja suosituksesi merkitsee meille paljon. Plus Katsastus
Ossi J.
Ystävällinen palvelu sopivaan hintaan ja kahvitkin oli tarjolla
Kati H.
Hyvä paikka👍👍, erinomainen palvelu👍👍🫣
My Tien P.
Quick friendly and good service. Highly recommend compared to other katsastus experiences.
Response from the owner:Hello My Tien Pham, Thank you for the wonderful 5-star review! We're delighted to hear you found our service quick, friendly and good. We strive to make each katsastus experience positive, and it's great to know we succeeded. We appreciate your recommendation! Plus Katsastus
Eveliina S.
Kerrassaan mainio ja ihastuttava katsastaja. Ystävällinen ja palvelu oli 100% ! Huiput kahvitkin tarjosi automaatista, ei ollut mitään KK-paskaa 😆🤩
Mika K.
Tampereen Lokomonkulman katsastus on paras Tampereella. Timo Kettunen on rautainen ammattilainen ja huippu asiakaspalvelija.
juha K.
Asiallista ja hyvää toimintaa
Response from the owner:Hei Juha, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Olemme iloisia, että koit palvelumme asialliseksi ja hyväksi. Pyrimme aina tarjoamaan laadukasta palvelua asiakkaillemme. Plus Katsastus
Samu S.
Erinomaista asiakaspalvelua Kivenlahden toimipisteessä Espoossa. Kiitokset katsastusmiehelle tätäkin kautta. Harvoin olen saanut autokatsastuksessa yhtä hyvää palvelua, paino sanalla palvelua.
Response from the owner:Mahtavaa kuulla, että katsastus on sujunut! Kiitos palautteesta. Tervetuloa uudelleen! 🤩🙏
Sepe30 O.
Erinomainen asiakaspalvelu, ehdottomasti suositus täältä. Aivan paras katsastusasema ja tosi mukavat katsastajat =)
Response from the owner:Hei Olav, Kiitos lämpimistä sanoistasi! On mahtavaa kuulla, että palvelumme teki vaikutuksen ja katsastuskokemuksesi oli niin positiivinen. Arvostamme palautettasi ja välitämme kiitokset ystävälliselle henkilökunnallemme. Tervetuloa jatkossakin! Plus Katsastus
Yasin Y.
Mahtava paikka 💥
Response from the owner:Hei Yasin, Kiitos paljon hienosta palautteesta! On todella mukava kuulla, että vierailusi meillä oli mahtava kokemus. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Henri
6/5
Aukeaa klo 8, muut klo 9.
Katsastaja todella mukava. Kahvitilassa posliinimukit ja taidetta seinillä.
Paras katsastuspaikka!

Mutta Plus Katsastus ostanut Helppo Katsastuksen JA mitä tekevät. No lopettavat juuri tämän pisteen :(
tero O.
Ystävällinen ja asiantunteva palvelu. 5/5 👍
Response from the owner:🤩👍
AUTHER B.
⭐⭐⭐⭐⭐
Very professional inspectors and staff. They give detailed explanation. The reception lady at this station is kind and friendly. They make every visit pleasant. I always come here and highly recommend the Kivenlahti station to others for inspection
Response from the owner:Hi AUTHER, Thank you for the wonderful 5-star review! We're delighted to hear about your positive experiences with our professional inspectors and friendly reception staff at Kivenlahti station. We work hard to provide thorough explanations and make every visit pleasant. Your recommendation means a lot to us! Plus Katsastus
Sami N.
Kiitos Timo Kettuselle hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta.
Ves A.
Aika tarkkaan naputtavat hakun kanssa auton pohjan ja helmat nykyään. Ennen oli parempi.
Response from the owner:Hei Ves an, Kiitos palautteestasi. Otamme tarkastukset tosiaan huolellisesti, mutta pahoittelemme, jos koet laadun muuttuneen. Arvostamme näkemystäsi ja pyrimme aina parhaaseen palveluun. Plus Katsastus
Ande_e
Todella ripeää toimintaa ja hyvä asiakaspalvelu, ensi kertaa käytin Virkkalan toimipisteessä ja käytän jatkossakin!
Response from the owner:Hei Ande_e, Kiitos ihanasta palautteestasi Virkkalan toimipisteestä! On mahtavaa kuulla, että koit palvelumme nopeaksi ja asiakaspalvelumme hyväksi. Olemme todella iloisia, että valitset meidät jatkossakin. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Juha T.
Mahtavaa henkilökohtaista ja hyvää palvelua. Harmikseni kuulin että tätä pistettä ollaan lopettamassa pitää sitten vaihtaa samalla myös toiseen katsastus yritykseen.
Katja
Nettiajanvaraus helppoa. Paikan päällä aikataulu piti. Tarjolla kahvia automaatista. Siistit tilat. Asiallinen, ystävällinen palvelu.
Response from the owner:Kiitos Katja hienosta palautteestasi! Mukava kuulla, että ajanvaraus sujui helposti ja palvelu oli aikataulussa sekä ystävällistä. Arvostamme kommenttejasi siististä ympäristöstä. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
repa J.
Paras konttori ylivoimaisesti ja inssi vallan mukava hemmo 👍🙂
Response from the owner:👍
Pekka A.
Asiallinen paikka.
Response from the owner:🙏
Seppo V.
Hyvä palvelu ja mukavat odotustilat. Asiantunteva henkilöstö🤗
Kiitos
Response from the owner:Mukava kuulla, kiitoksia kovasti palautteesta🙏
Uditha W.
I did my car inspection in Plus Katsastus in Konala ( office is located inside hedin Automotive ) and had a really good experience . You can easily book online but i made it by visiting . There was free coffee while i waited . The inspector is really helpful and explained everything clearly . Highly Recommended . Great and friendly service . Dont forget to visit the Hedin Car shoshowroom while you waiting.
Response from the owner:Hi Uditha, Thank you for sharing your positive experience at our Konala office! We're delighted you enjoyed the coffee while waiting and found our inspector helpful and informative. We appreciate your recommendation and kind words about our friendly service. Plus Katsastus
Tomi R.
Olen jo vuosia vienyt auton Helppokatsastukseen järkevän hinnoittelun ja ystävällisen asiakaspalvelun vuoksi. Timo on ollut usein katsurina ja siinä on rautaisen ammattilaisen lisäksi todella taitava asiakaspalvelija.
Timo H.
Pirkanmaan parasta katsastuspalvelua. Ystävällinen ja asiantunteva herra pyörittää konttoria!!
Response from the owner:👍
Sirpa A.
Asiantunteva, nopea ja mukava palvelu!
Maria F.
Helppo, sujuva palvelu, hinta-laatu suhde kohdillaan. Lämminhenkinen vastaanotto. Henkilö joka ajoneuvoni katsasti oli selkeästi ylpeä katsastusasemasta ja työstään. Harmi että toimipiste sulkeutuu ensi kuun loppuun mennessä.. Oli erittäin positiivinen katsastuskokemus ainakin tässä paikassa! 🙏
Oleksandr B.
Perfect service!

High quality, fast work, and great attention to customer requests. Polite communication, which is also very important.

Special thanks to Matteus for the additional comments on the suspension — a great inspector!
Response from the owner:Kiitos paljon, Oleksandr! Olemme iloisia, että arvostit palveluamme ja erityisesti Matteuksen asiantuntemusta jousituksen tarkastuksessa. Laatu ja hyvä asiakaspalvelu ovat meille tärkeitä arvoja. Plus Katsastus
ALLAN M.
Asiallinen ja mukava henkilökunta.
Response from the owner:Hei ALLAN, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! On hienoa kuulla, että pidät henkilökuntaamme asiallisena ja mukavana. Pyrimme aina tarjoamaan ystävällistä palvelua asiakkaillemme. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Jouni L.
Asiantunteva ja ystävällinen palvelu. Tästä saisi muut katsastuspaikat koko suomessa ottaa mallia☝️
Kati
Todella ystävällinen henkilökunta ja asiallista asiakkaan kohtaamista, kun kysyin lisätietoja hylkäyksestä. Koirani sai myös tulla mukaan odotustilaan. Tätä paikkaa voin suositella vuosien aikana monilla muillakin katsastusasemilla käyneenä!
Response from the owner:Hei Kati! Kiitos ihanasta palautteestasi! Olemme todella iloisia, että arvostit henkilökuntamme ystävällistä palvelua ja että myös koirasi oli tervetullut odotustilaan. On tärkeää, että jokainen asiakas saa vastauksia kysymyksiinsä. Palautteesi lämmittää mieltämme ja toivotamme sinut tervetulleeksi uudelleen! Plus Katsastus
Kurtulus A.
Kyllä oli tosi ystävällinen palvelu
Response from the owner:Hei Kurtulus, Kiitos paljon ihanasta palautteestasi! On todella mukava kuulla, että sait ystävällistä palvelua meiltä. Pyrimme aina tarjoamaan parasta asiakkaillemme. Plus Katsastus
J H 8.
Vakiopaikkani, loistavat työntekijät, palvelu! Ensivuonna taas 👍
Response from the owner:Hei J, Kiitos paljon ihanasta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että olet tyytyväinen palveluumme ja henkilökuntaamme. Odotamme innolla näkevämme sinut taas ensi vuonna! Plus Katsastus
Aki V.
Tähdet kertovat
Juhani L.
Hyvä palvelu, aikataulut pitävät, hyvät pysäköinti tilat.
Mirja R.
Maksu netissä, edullisempi ja helppo. Käteinen ei käynyt asemalla. Siisti odotustila kahvikoneella. Varattu aika piti.
Response from the owner:Hei Mirja, Kiitos palautteestasi! Mukava kuulla, että verkkomaksu toimi sujuvasti ja arvostit edullista hintaa, siistiä odotustilaa sekä aikataulussa pysymistä. Tervetuloa jatkossakin! Plus Katsastus
sami H.
Hyvä ja asiallinen katsastuspalvelu.
Response from the owner:Hei Sami, Kiitos palautteestasi ja arvostamme, että pidät katsastuspalveluamme hyvänä ja asiallisena. Pyrimme aina tarjoamaan laadukasta palvelua asiakkaillemme. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
eL J.
Ripeää, asiallista ja ystävällistä toimintaa.
Teemulle erityiskiitokset, ohjeisti vielä katsastuksen jälkeen kuinka toimia vian kanssa ja mitä pitää silmällä seuraavaa katsastusta varten! 👍🏼
Response from the owner:Hei eL Je, Kiitos lämpimästä palautteestasi! Ihanaa kuulla, että sait ripeää ja ystävällistä palvelua. Välitämme erityiskiitoksesi Teemulle hänen asiantuntevasta avustaan ja ohjeistuksestaan. Tämä on juuri sitä palvelua, johon tähtäämme. Plus Katsastus
Kristiina L.
Mukava katsastaja. Hyvää kahvia. Kaikki meni nopeasti.
Response from the owner:Hienoa! Kiitos palautteestasi! 👍😊
Jarmo K.
Mukava paikka
Response from the owner:Kiitos mukavasta palautteesta!
Gonzo
Aina hyvää palvelua 10/10
Response from the owner:Hei Gonzo, Kiitos paljon ihanasta palautteestasi! On todella hienoa kuulla, että olet saanut aina hyvää palvelua meiltä. Pyrimme jatkossakin pitämään palvelumme 10/10 tasolla. Plus Katsastus
niko N.
Erittäin hyvä katsastus asema 🤩
Response from the owner:Hei niko, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Olemme iloisia, että katsastuskäyntisi oli erinomainen kokemus. Pyrimme aina tarjoamaan parasta mahdollista palvelua asiakkaillemme. Plus Katsastus
Pekka T.
Jämpti palvelu, etuajassa sujui mukavasti joulun alla. Joulukuussa 2026 palaan
marko L.
Helppokatsastus on sitten nykyään Plus katsastus. Hinnat hiukan nousujohdanteisia mutta ei pahasti, 47 euroa vs 52 euroa.
Muutoin paikka toimi niinkuin ennenkin, varmaa ja osaavaa toimintaa. Ei mitään dramatiikkaa suuntaan tai toiseen vaikka aluksi en tällaiselle ketjuasemalle lämmennytkään.
Response from the owner:Kiitoksia 👍 Mukava kuulla 🙏 Nähdään taas 🙂
Phương Anh N.
Vaikka menin aluksi väärään paikkaan, he auttoivat minua ystävällisesti ja hoitivat katsastuksen ilman ongelmia. Erinomaista ja ystävällistä palvelua! Tulen mielelläni uudestaan.”
Response from the owner:Hei Phương Anh, Kiitos ihanasta palautteestasi! Mukava kuulla, että sait ystävällistä apua alkuhaasteista huolimatta. Olemme erityisen iloisia, että katsastus sujui ongelmitta. Tervetuloa lämpimästi uudelleen asioimaan kanssamme! Plus Katsastus
Petri R.
Friendly and fast service for annual car inspections.
Response from the owner:Petri, thank you for your kind words about our fast and friendly service during your annual car inspection! We work hard to make the process as efficient as possible for our customers. We look forward to seeing you next time! Plus Katsastus
Janne S.
Hyvä palvelu 👍🏻
Riina
Mukava asiakaspalvelu ja katsastus hoitui nopeasti 👌🏻 kiitos!
Response from the owner:Hei Riina, Kiitos ihanasta palautteestasi! Mukava kuulla, että asiakaspalvelumme oli mieluisa ja katsastus sujui nopeasti. Arvostamme palautettasi ja toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi uudelleen. Plus Katsastus
Emmi L.
Katsastus oli nopea ja Henri selkeästi ja tarkasti selitti minulle että mitkä osat autosta pitää korjata ja miten että auto menisi katsastuksesta läpi
Ei jäänyt antamaan ylimääräisiä ja tyhmiä huomautuksia autosta
iso suositus!
Response from the owner:Hei Emmi, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Mukava kuulla, että Henri palveli sinua asiantuntevasti ja selkeästi, kertoen tarpeellisista korjauksista ilman ylimääräisiä huomautuksia. Arvostamme suositustasi ja toivomme näkevämme sinut jatkossakin. Plus Katsastus
Hannu H.
Mukava ja rento katsastus,
Suosittelen
Terho J.
Nopea, ystävällinen palvelu hyvän vinkin kera, edullinen. Asemalla hyvä sijainti, kahvitkin tarjottiin.
Response from the owner:☺️👍
Jarmo E.
Sujuva katsastus suosittelen.
Response from the owner:Hienoa kuulla, kiitokset kivasta palautteestasi!🤩👍
Marika R.
Loistavaa asiakaspalvelua. Lämmin suositus 👍 Menen kyllä uudestaankin 👍
Joona
Sama yksi katsastaja, joka osaa hommansa. Pari kertaa nyt käyty ja pakko sanoa, että tästä tulee kyllä vakiopaikka.
Anne L.
Erittäin ystävällinen ja nopea palvelu. Asiointi helppoa, myös ruotsiksi. Lämmin suositus tälle katsastusasemalle!
Kari P.
Drive in kokemus 5/5, nopeaa ja kaikin puolin sujuvaa palvelua edulliseen hintaan. Kaupan päälle hyvä vinkki seuraavaan huoltoon, arvostan tällaista asiakaspalvelua!
Response from the owner:Hei Kari, Kiitos mahtavasta palautteestasi! Ilahduttaa kuulla, että drive in -palvelumme oli nopea ja sujuva. Arvostamme kommenttiasi hinnasta ja olemme mielissämme, että huoltovinkkimme oli hyödyllinen. Tervetuloa jatkossakin! Plus Katsastus
Joonas H.
Nimensä veroinen! siisti, valoisa tila.
Response from the owner:👍
Timo P.
Erinomainen palvelu, paras mitä olen katsastuksessa koskaan tavannut.
Nopea, kohtuu hintainen.
Vahva suositus!
Pentti N.
Asiallinen katsastus
Response from the owner:Hei Pentti, Kiitos paljon palautteestasi! Olemme iloisia, että katsastuskokemuksesi oli asiallinen. Pyrimme aina tarjoamaan sujuvaa ja ammattimaista palvelua asiakkaillemme. Plus Katsastus
Mikko S.
Todella hyvä asiakaspalvelu
Response from the owner:Kiitos Mikko palautteestasi! Olemme iloisia, että asiakaspalvelumme on tehnyt vaikutuksen sinuun. Pyrimme aina tarjoamaan parasta mahdollista palvelua kaikille asiakkaillemme. Plus Katsastus
Pirjo V.
Suosittelen. Toimii hienosti!
Response from the owner:Kiitoksia! 🤩
Mikko T.
Hyvin toimii ja hinta/laatu suhde kohdallaan
Response from the owner:Hei Mikko, Kiitos hienosta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että palvelumme hinta-laatusuhde vastasi odotuksiasi. Arvostamme tukeasi ja toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi jatkossakin. Plus Katsastus
erkki A.
Hyvä palvelu
Response from the owner:👍👍
Keisari P.
Helppo, nopea ja edullinen. Ehdin siinä koneesta juomaan kahvit odotustilassa ja homma olikin purkissa. Tyytyväinen kaiken kaikkiaan.
Response from the owner:Kiitos, Keisari, positiivisesta palautteestasi! On hienoa kuulla, että katsastus sujui niin jouhevasti - helposti, nopeasti ja edullisesti. Mukavaa kun ehdit nauttia kahvitkin odottaessa. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
I M
Autonkunnon syväluotaus, esille saatiin lain sekä turvallisuuden nimissä olevat seikat.
Katsastushinta henkilöautolle mittauksineen 57 eur.
Muuttumassa Plus-katsastukseksi
Kari K.
Perusteellinen ja asiallinen tarkastus. Kerrottiin myös, jos näkyi oireita mahdollisesti eteen tulevista korjaustarpeista
Response from the owner:🙏
Minna-Kristiina H.
Hyvällä sijainnilla. Hyvä palvelu, aikojakin saa hyvin.Kohtelias henkilökunta käyntipäivänä. Suosittelen❤️
Response from the owner:Kiitos palautteestasi!🤩🙌
Malla L.
Helppo ja mukava. Katsastukseen meni korkeintaan vartti ja sain myös ohjeistuksen milloin seuraavan kerran tarvitsee katsastaa.
Hanne V.
Sain katsastusajan samalle päivälle ja kun saavuin etuajassa, myös katsastus sujui etuajassa. Olin buukannut ajan klo 16:45, lähdin katsastusasemalta klo 16:33. Tehokasta palvelua, plussaa hyvästä sijainnista! Samalla reissulla sai hoidettua Autoklinikalla tuulilasin korjauksen. Käyn varmasti uudelleen täällä!
Response from the owner:Hei Hanne, Kiitos loistavasta palautteestasi! Ihanaa kuulla, että katsastus sujui jopa etuajassa ja pääsit nopeasti jatkamaan päivääsi. Arvostamme sitä, että mainitsit myös hyvän sijaintimme ja palvelujen monipuolisuuden. Tervetuloa jatkossakin! Plus Katsastus
Henri B.
Ystävällinen, sujuva ja mukava palvelu ekalla kerralla. Mutta kun tulin tänään, niin oli hieman töykeä. En tiedä, johtuiko edellisestä asiakkaasta, mutta en kehdannut kysyä enää lisää mitään rekisteröinteihin liittyen. Asiakaspalvelu voi olla stressaavaa 🤔
Anssi L.
Sujuva katsastus ja hyvä palvelu
Jouko A.
Suosittelen lämpimästi,kiitos.
Ellen T.
Autoni pääsi heti walk-in ajalla katsastukseen. Ystävällinen, helppo ja nopea kokemus.
Response from the owner:Hei Ellen, Kiitos palautteestasi! Olemme iloisia, että walk-in palvelumme toimi sujuvasti ja katsastus hoitui nopeasti ja vaivattomasti. Ystävällinen palvelu on meille kunnia-asia. Plus Katsastus
Kirsi R.
Helppo löytää ja Espoon halvin hinta (toistaiseksi) houkutteli paikalle.
Response from the owner:Hei Kirsi, Kiitos palautteestasi! Ilahdumme, että löysit meidät helposti ja kilpailukykyinen hintamme houkutteli sinut asiakkaaksemme. Pyrimme jatkossakin tarjoamaan laadukasta palvelua edulliseen hintaan Espoossa. Plus Katsastus
Raimo P.
Hyvän paikan löysin. Tulen toistekin.
Juha N.
Todella kiitettävää ja ystävällistä asiakaspalvelua. Suosittelen kaikille.
Response from the owner:Mahtavaa! Kiitos palautteesta. ☀️🤩
Piotrr L (.
Erittäin asiakaspalveluhenkinen katsastuskonttori. Konttorille oli helppo löytää, asiakaspalvelu oli todella ystävällistä, sekä viat ja korjauskehotukset kerrottiin selkeästi. Aion käyttää tulevaisuudessakin kyseistä konttoria.
Janne R.
Hinta edullisimmasta päästä ja kaikki hoidettiin hienosti, suosittelen.
Ari S.
Hyvä palvelu, mukava asioida.
Hans S.
Ystävällinen ja nopea palvelu
Suvi L.
Hyvä ja asintunteva henkilökunta.
Jarmo
Aina yhtä helppoa ja mukavaa asiointia.
Response from the owner:Kiitoksia 👍🙂
Teijo M.
Ihan ok katsastusasema.
J-P K.
Alueen paras!
Response from the owner:Hei J-P, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! On hienoa kuulla, että pidät meitä alueen parhaana. Arvostamme tukeasi ja toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi jatkossakin. Plus Katsastus
Jouni H.
Tehokasta toimintaa ja nopea katsastus! 😀
Response from the owner:👍👍
Anne K.
Aikataulu pitää paikkansa ja todella ystävällinen palvelu!
Response from the owner:Kiitos paljon!🤗😊
Jana K.
Saavuin varatulle ajalle n 20 min etuajassa, auto otettiin heti työn alle ja n 10
Min kuluttua sain jo valmiin auton avaimet käyteen. Nopea ja ystävällinen palvelu ja edullinen hinta. Odotellessa vielä ehtii hörppäämään kahvit tai kaakaota. Suosittelen.
Marko L.
Hyvä sijainti, siistit tilat. Aikataulu piti loistavasti. Asiallinen palvelu.
Response from the owner:Hei Marko, Kiitos erinomaisesta palautteestasi! Olemme iloisia, että katsastuskokemuksesi oli positiivinen. Arvostamme erityisesti kommenttejasi sijainnista, siisteydestä ja aikataulussa pysymisestä. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Jukka J.
Todella nopea ja ystävällinen palvelu
Matti R.
Upea palvelu nopea sujava kiitos tänne myös seuraavan kerran ..molemmat autot
Response from the owner:Loistavaa!🤩
Lauri F.
Pääsi ajallaan siisti paikka hyvä kaakao.Auto pääsi läpi kahdenvuoden päästä uudelleen
Response from the owner:Kiitos käynnistä. Mukava kuulla, että oli mukava kokemus. Nähdään taas seuraavassa katsastuksessa 👍
Kari H.
Aika varattu katsastus sujui loistavasti
JP T.
Asiallinen katsastus asema👍
Response from the owner:Hei JP, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Olemme iloisia, että koit katsastusasemamme asialliseksi. Pyrimme aina tarjoamaan laadukasta palvelua asiakkaillemme. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Jarkko
Helppo ja nopea.
Hannu H
Hyvä ja asiallinen palvelu
Olli
Minusta on tullut vakioasiakas. Hyvä sijainti, ystävällinen palvelu ja todella kilpailukykyiset hinnat. Luottamus on ansaittu. Luultavasti katsastan autoni täällä myös jatkossa.
Response from the owner:Kiitos paljon, mukava kun kävit meillä katsastamassa auton. Tervetuloa uudelleen 👍😍
Elina P.
Aikataulu piti paikkansa. Ystävällinen palvelu!
Tero N.
5/5
Tinni M.
Nopea osaava palvelu ja kerrottiin millä aikataululla kannattaa tehdä seuraavat toimenpiteet.
Kim N.
Huippu hyvä palvelu,suosittelen
Response from the owner:Kiitoksia! 🤩
Omar S.
Erinomainen palvalu suosittelen sinne vaan
Response from the owner:Loistavaa, kiitos paljon Omar palautteestasi 😊
Mika T.
Hyvä ja nopea palvelu.Voin suositella.
Jouko L.
Nopea ja tehokas palvelu
Response from the owner:Kiitos! 🤩🙏🏽
Kari H.
Paras katsastuskokemus ikinä.
Aleksandr V.
Ystävällinen, hymyilevä henkilökunta, asiallinen palvelu. Rauhassa selittää missä ovat viat/ korjattava.

Erinomainen palvelu.
Unohdin sanoa - hienossa odotus tilassa on tarjolla hyvät kahvit;)
Response from the owner:Mahtava homma! Kiitos palautteesta. 😎👍
Jon S
Asiantuntevalla, hyvällä ja rennolla otteella 🙂 Täällä asioi mielellään!
Response from the owner:Mahtava kuulla, kiitoksia! 🤩👌
paul G.
Kaikki toimii asiallisesti sekä joutuisasti.
Response from the owner:Mukavaa kuulla, kiitokset kivasta palautteesta!🤩👍
eero P.
Edelleen erittäin hyvä. Käyn jatkossakin.
Response from the owner:Kiitos! Tervetuloa uudelleen!🤩🙌
Kristian L.
Asiantunteva ja ystävällinen palvelu edelleen.
Response from the owner:🤩👍🏼 kiitos!
Pasi R.
Helppoa ja kivaa asiointia
Response from the owner:Hei Pasi, Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Olemme iloisia, että koit asiointisi meillä helpoksi ja miellyttäväksi. Tavoitteemme on aina tarjota sujuvaa palvelua asiakkaillemme. Plus Katsastus
Timo
Loistava palvelu ja hyviä vinkkejä auton tuleviin korjauksiin.
Response from the owner:👍👍
Hanna K.
Loistavaa toimintaa joka kerta.
Response from the owner:Kiitokset! 🥰👏🏼
Sanna V.
Erittäin ystävällinen katsastusmies ja asiakaspalvelija. Helppo ajanvaraus netissä ja katsastus meni sujuvasti ja nopeasti hyvää kahvia siemaillessa.
Masa L.
Kokemus oli nopea ja sulava.
jukka V.
Nopea ja asiantunteva palvelu.
Response from the owner:Huippu juttu! Kiitokset 😊
Mika M.
Tosi hyvä palvelu ja osaava henkilökunta! 👍😊
Response from the owner:Kiitos Mika! 🥰
Tua I.
Paras Katsastus paikka koko Etelä Suomen alueella
Response from the owner:Kiitoksia loistavasta palautteesta! 🥰
Andy L.
Very helpful crew, great service. Well done.
Juha-Pekka R.
Sujuva palvelu ja hyvät korjausvinkit kaupan päälle!
Response from the owner:😊
sisko H.
Kiitos hyvästä ja nopeasta palvelusta.Suosittelen HelppoKatsastusta,tänään oli toinen käyntikerta kyseisellä asemalla ja niin sanotusti ”homma toimii.”
Response from the owner:Ihana kuulla!💕
Timo S.
Aina sujuvaa ja ystävällistä palvelua. Tällä kertaa auton kilvittäminen joka meni oikeinkin hienosti. Suosittelen lämpimästi.
Timo S.
Ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Suosittelen
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta. Homma toimii 👍
Seng Huot S.
Kiitos , mä pidän koska katsastus on hyvä.
Jari H.
Asiallista ja ystävällistä palvelua! Tulin nyt uudelleen ja jatkossa käyn vain täällä.
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta 😊👍
Janica N.
Ystävällinen palvelu,hinta taso edullinen sekä katsastus meni ripeästi.
Pertti R.
Tämä katsastusasema on ammattitaitoinen, nopea ja hinnat kilpailukykyiset. Suosittelen.
Response from the owner:Kiitos paljon 😊
Esa V.
Nopea ja ystävällinen. Nimensä mukaisesti Helppo katsastus! :)
Anne P.
Tulen uudemman kerran. Ystävällinen henkilökunta. Nopea palvelu.
Response from the owner:Lämpimästi tervetuloa uudelleen! 🥰
reissumies013
Helppo varata työajan ulkopuolella.
Response from the owner:Loistavaa, kiitos palautteesta 😊
Jouni L.
erittäin mukava ja nopea palvelu, taas.
eipä enää ei tarvi vertailla katsastamoita 😊
Response from the owner:Kiitos! 😊
Masi Y.
Hyvä ja nopea palvelu
Response from the owner:Kiitos mukavasta palautteesta 😊👍🏼
Marko K.
Ystävällinen palvelu, niin toimistossa kuin katsastajallakin. Rento ote molemmilla henkilöillä asiakasta kohtaan.
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta 🌸😊
jari P.
Asiallinen ja ystävällinen palvelu
Juha I.
Paras katsastusasema jossa olen käynyt! Vahva suositus.
Response from the owner:Hienoa että katsastus meni nappiin! Seuraavaan kertaan 👍🏼🚗
Mikko L
Hyvä hinta, sijainti ja palvelu !
Response from the owner:Kiva kuulla, kiitokset!🤩👍
Jorma P.
Sujuvaa Hyvää palvelua
Suosittelen
Response from the owner:Kiitoksia!😊
Mikael K.
Huippuasema, henkilökuntana on autoalan rautaisia asiantuntijoita 👍
Response from the owner:Jee kiitos! 😍
Petsku B.
Hyvä katsastus paikka
Response from the owner:😁👍
yvonne E.
Nopea, sujuva ja ammattitaitoinen palvelu. Todella ystävällinen ja avulias asiakaspalvelu. Kiitos tuhannesti!
Response from the owner:Kiitos mukavasta palautteesta! 🥰
Kirsi L.
Kokonaisuutena olen erittäin tyytyväinen, kaikki meni oikein hyvin.
Pertti Ensio V.
Hyvä palvelu ja kahvia sai automaatista
Juha H.
Hyvä palaute auton vioista ja sujuvaa toimintaa kaikin puolin.
Jarmo L.
Asialliset tilat ja laitteet, sekä asiantuntevat katsastajat. Kaikki sujuu luotettavasti ja sovitun aikataulun mukaan.
Response from the owner:Mukava kuulla 👍 nähdään seuraavallakin kerralla ja mukavaa syksyä 😀
Jan R.
Mukava ja asiallinen palvelu!💪👍
Response from the owner:🤩👍 Hieno homma!
Kim S.
Erinomaista palvelua
Response from the owner:Kiitos! 🥰
Mikko H.
Helppo ajanvaraus, asiantunteva katsastus ja oikein hyvä palvelu. Siistit tilat.
Artturi P.
Homma toimi nopeasti ja jämptisti, vaikka työhön kuului muutoskatsastuskin samalla kertaa. Sopivasti ehtii juoda kahvin automaatista ja taas mennään 👍
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta - mukava kuulla, että kaikki sujui hyvin. Hyvää syksyä! 🍁😊
ville H.
Hyvä mesta! Vahva suositus 👍🏼
Response from the owner:👍👍☀️
Mika K.
Helppo
Atte O.
Erittäin hyvää ja mukavaa palvelua
Ammar R.
Palvelu on nopeaa, kahvi on ilmaista ja asiakaspalvelu on hyvää
Anton K.
Katsastuksessa meni alle vartti ja ei tullut huomatuksia asioista, joista merkkiliike olisi halunnut 1700€ korjauksista ja jotka tarkistetaan katsastuksessa.
Ronja R.
Helppo, mukava ja nopea!
Response from the owner:Kiitos, kun kävitte meillä! 🥰
Jani P.
Siistit tilat, ystävällinen palvelu, sopiva hinta, suosittelen!
Kati Ö.
Hyvä ja asiantunteva asiakaspalvelu
Response from the owner:Kiitokset!
Ani O.
Erinomainen palvelu, nopea ja ystävällinen :)
Joonas J.
Tulin reilun tunnin ennen varattua aikaa ja auto otettiin työn alle lähes heti eikä mennyt kauaa. Mukavat odottelutilat ja kahvia saatavilla.
Jenny L.
Katsastus sujui nopeasti ja etuajassa. Asiakaspalvelu toimi hyvin ja oli asiantuntevaa.
Micce v S.
Erinomainen nopea ja ystävällinen palvelu.
Response from the owner:Kiitos paljon 👍😊
Jani G.
Loistava, nopea ja ystävällinen palvelu suosittelen!!
Response from the owner:Kiva kuulla, kiitos!😍
mirka H.
Ystävällinen ja sujuva palvelu!
Response from the owner:Kiitoksia
Jonna R.
Rennon mukava asiakaspalvelu, ei mitään moitittavaa. 😊
Mira K.
Nopeaa ja ystävällistä palvelua!
Timo T.
Parasta ja asiallisinta palvelua mitä olen kohdannut katsastusasemilla.
Hanna M.
Superhyvä asiakaspalvelu, nopea, mutta ei liian nopea katsastus. Siistit odotustilat ja autohallikin oli todella siisti. Hyvin parkkitilaa pihalla. Helppokulkuinen paikka lähellä Kehä 3:sta.

Auton viat ja korjauskehotukset selitettiin selkeästi, lisäksi kerrottiin, mikä autossa on hyvässä kunnossa, mikä oli tosi kiva. Suosittelisin kaverille ja menen itsekin varmasti uudestaan.
Anu
Sujuvaa ja ystävällistä palvelua. Kiitos❤️
Janne P.
Homma toimii mainiosti!
Esa P.
Nopea ja ystävällinen katsastuasema, jonne on helppo löytää.
S K
Asiallinen, avulias, nopea pääsy!
Response from the owner:Hei S K, Kiitos paljon hienosta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että koit palvelumme asialliseksi, avuliaaksi ja nopeaksi. Pyrimme jatkossakin tarjoamaan yhtä sujuvaa palvelua. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Rauli T.
Hyvä ja nopea
Salla I
Katsastus sujui oikein hyvin ja meni läpikin vaikkei ollut tälle kerralle päivänselvää. Katsastusmies oli yksin, muttei kiire välittynyt palveluun ollenkaan, päinvastoin sain oikein mukavan ja iloisen vastaanoton mitä harvoin auton vuoksi asioidessa saa 😊
Kahviakin sai alakerran autoliikkeestä odotellessa.
Viesti T.
Kannattaa kokeilla Järvenpään helppo katsastusta, saattaa olla nimensä veroinen katsastusasema.
Response from the owner:😊👌
heikki M.
10+ ja papukaijamerkki. Kahvikin oli hyvää
Emmi T.
Nopea ja ystävällinen palvelu!
P A.
Prompt and polite service. No fuss, no extra adjustment, job done in no time and with a smiling attitude.
toni V.
Olen käyttänyt viidesti tällä asemalla, ei koskaan mitään negatiivista sanottavaa. On tullut hylkyjä, on tullut hyväksyttyjä. Helppo varata aika, ja helppo mennä asemalle. Katsurit asiallisia, ei mitään draama kuninkaita. Käytän jatkossakin.

Edit: enpäs käytäkkään enään tätä asemaa. 29.9.25 toisen auton katsastusta varatessani huomasin että hinnat noussut rajusti. Vaihdoinkin kilpailijalle, jossa katsastuspaketti oli 54 e, kun tällä nykyisellä plus katsastuksella 63 e.
Response from the owner:Sydämellinen kiitos pitkäaikaisesta luottamuksestasi ja hienosta palautteesta! 😍
Mt T.
Olen käynyt usein ja palvelu on aina ollut erittäin hyvää ja asiallista.
Response from the owner:Todella hienoa, kiitos palautteesta! 👍👌
Rami P.
Asiallinen katsastus. Toimenpideohjeistus kaupanpäälle.
Matti A.
Luottokatsastusasema vuosien ajan. Upean osallistavaa ja opettavaista tee-se-itse -ystävällistä katsastustoimintaa. Hylky tuli, mutta hymyilyttää silti, ja asiantuntevien vinkkien ansiosta tiedän taas tarkasti millainen on riittävä korjaus ettei jälkitarkastus jännitytä, ja että mikä muutama muu asia minun kannattaa laittaa lähiaikoina ennakoivasti kuntoon huolettomien turvallisten kilometrien varmistelemiseksi. Kiitos!
Leo S.
Toista kertaa täällä, aikoja hyvin ja palvelu pelaa
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta 😊
Päivi
Helppo ajanvaraus, hyvin aikoja saatavilla. Ystävällinen henkilökunta. Hiukan hankala erottaa, mistä mennään sisään.
Response from the owner:Hei Päivi, Kiitos ihanasta palautteestasi! On hienoa kuulla, että ajanvaraus oli helppoa ja aikoja hyvin saatavilla. Arvostamme myös kommenttiasi ystävällisestä henkilökunnastamme. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Hanna S.
Kävin tekemässä ostettavalle autolle tarkastuksen ja asiakaspalvelija oli aivan mahtava! Sain ihan loistavaa palvelua vaikka kyselin vaikka ja mitä, niin vastattiin hyvällä ammattitaidolla ja asenteella =) tällaista palvelua harvemmin katsastuskonttoreilta saa!
Response from the owner:Hei Hanna Sofia, Kiitos ihanasta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että sait erinomaista palvelua ja asiantuntevat vastaukset kaikkiin kysymyksiisi. Arvostamme asiakkaitamme ja pyrimme aina ylittämään odotukset. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Tarja S.
Vuosikausia käyttänyt Konalan HelppoKatsastusta. Aina hyvä, asiallinen ja ystävällinen palvelu. Suosittelen!
babak N.
Erittäin reilu ja ystävällinen.
Response from the owner:🤩👌
Pasi K.
Nopea ja asiantunteva palvelu. Helposti pystyi varaanaan ja maksamaan katsastuksen etukäteen verkossa.
Sirpa H.
Nimensä veroinen. Suosittelen.
Bengt S.
Asiallinen palvelu. Hyviä neuvoja auton seurattavien/ tulevien kohteiden osalta...
Response from the owner:👍
Matti K.
Ystävällinen ja sujuva katsastus Konalassa. Lisäplussana ennakkotietoa siitä missä mennään. Suosittelen lämpimästi. Ensikertalaiselle paikka voi olla hieman yllättävä. Käännytään Ruosilantielle vasemmalle ja siitä heti oikealle Hedinin myymälän pihalle, ja sieltä perältä vasemmalle ylös ramppia :)
Csóková S.
Fast and professional service, friendly staff.
Mareje N.
Loistavaa asiakaspalvelua. Juteltiin katsastuksen ohessa niitä näitä. Ammattitaitoista meininkiä. Kiitos Hassan 👍
Response from the owner:Hei Mareje, Kiitos paljon hienosta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että sait loistavaa asiakaspalvelua ja ammattitaitoista apua katsastuksessa. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
e h
Tämä katsastuskonttori saa täydet 10 pistettä,,,ystävällinen ja asiallinen henkilö töissä/katsastuksessa.toimii hyvin,vaikka ei olekkaan erillistä kassahenkilöä,hommat sujuu hyvin,ja uskoisin,että se heijastuu myös asiakkaiden maksuihin.Suosittelen tätä paikkaa.
Response from the owner:Mukava kuulla, että katsastus on sujunut hyvin. Kiitoksia palautteesta!😊👌
Mihail S.
Katsastus sujui huippunopeasti, valmis jo ennen varattua aikaa, siisti asema, ja kohtelias henkilökunta, kiitos
Response from the owner:Kiitos paljon! 😍
Ville
Erittäin nopea ja mukava palvelu!
Response from the owner:Kiitoksia 😍
Karoliina J.
Palvelu oli ystävällistä ja tapahtui ajallaan.
Response from the owner:Kiva kuulla!👌
Maaret K.
Ripeää ja ammattitaitoista toimintaa.
Mahtava henkilökunta. Vakkari paikka missä tulen jatkossakin käymään.
Response from the owner:👍
Juha G.
Mukava katsastaja. Ja homma alkoi heti etuajassa.
Response from the owner:Kiitoksia 👍🙂
petri T.
Parasta palvelua
Response from the owner:😊👌
Sari T.
Hyvää palvelua, mukava katsastusmies. Valitettavasti kosla ei mennyt läpi mutta toivottavasti toisella kerralla sitten.
Response from the owner:Kiitos palautteesta ja nähdään jälkitarkastuksen parissa 😊
Kaj
mukava palvelu ja hyvät neuvot mukaan
Response from the owner:Kiitoksia 🙏
Quintus J.
Good price, fast, helpfull and professional. Nothing more to say than a great experience.
Kai S.
Palvelu ystävällistä ja hinta kohtuullinen. Menen uudestaan.
Kikke
Ystävällinen ja opastava palvelu.
Sinikka L.
Kaikki sujui oikein hyvin. Tarkastajat olivat ystävällisiä ja tehokkaita sekä tarkastustilat siistit.
Jari K.
Nopeaa ja helppoa.
Response from the owner:Kiitos🌞
isadora H.
Ystävällinen ja nopea palvelu
Paako Z.
Kyllä sai taas rahalle täyden vastineen.
Jarkko R.
Viimesenpäälle palvelu eikä hylätä turhista. Käynyt jo vuosia ja täällä käyn jatkossakin.
Response from the owner:Hei Jarkko, Kiitos paljon hienosta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme jo vuosien ajan. Arvostamme luottamustasi ja uskollisuuttasi. Olemme iloisia, että voimme jatkossakin palvella sinua katsastusasioissa. Plus Katsastus
Päivi S.
Edelleen sitä mieltä, että kun etukäteen varaa ajan, on nopea, asiallinen, kohtuuhintainen sekä ystävällinen palvelu. Suosittelen kaikille, jotka kestävät 15 minuuttia ilman sirkushuveja.
Response from the owner:Kiitos. Tämä on mukava kuulla 👍 Tervetuloa taas uudestaan.
Per-Olof M.
Sujui hyvin
Topi R.
Nimensä veroinen, vahva suositus!
Siisti paikka, ystävällinen asiakaspalvelu ja aikataulu pitää 😁👍
Response from the owner:Kiitos mahtavasta palautteesta, kiva kuulla! 😊 Mukavaa syksyä!
Elmo M.
Hienoa palvelua tältä asemalta, katsastus alkoi heti sovittuun aikaan ja ammattitaitoinen ja nopea palvelu. Katsastusmies pyöritti yksin katsastus asemaan mutta palvelu oli silti ripeää. Suosittelen erittäin paljon!
Caiju R.
Katsastus sujui ripeästi ja aikataulussa. Helppo mennä ja hyvät sohvat odottaessa. Asialliset katsastajat.
Response from the owner:Mukavaa kuulla, kiitokset palautteestanne!🤩👍
Ismo S.
Hyvä ja asiallinen palvelu
Timo K.
Asiallinen, ammattitaitoinen palvelu. Kaupan päälle hyviä vinkkejä mahd korjaustarpeista. Jos 5 v samassa käynyt, vahva suositus!
Response from the owner:Kiitoksia 👍🙂
J
Todella hyvä katsastus paikka,ystävällinen henkilökunta,hinta laatusuhde kohillaan,tulen toistekkin kun järvenpäähän asiaa.Kaakao suuhun sopivaa😋
Peter K.
Sujuva, ammattimainen kohtaaminen ja ystävällinen palvelu.
Sakari K.
Erittäin hyvä, ystävällinen ja neuvova palvelu.
Response from the owner:👌
Jari V.
Ystävällistä, nopeaa ja edullista. Helppo suosittelu!
Response from the owner:Hei Jari, Kiitos ihanasta palautteestasi! On hienoa kuulla, että koit palvelumme ystävälliseksi, nopeaksi ja edulliseksi. Arvostamme suositteluasi suuresti. Tervetuloa uudelleen! Plus Katsastus
Anna R.
Asiakaspalvelu mahtava, katsatusaika tehokas. Helppo löytää, hyvin viitoitettu ja odotustila mukava ja siisti. Hinta-laatu suhde etinomainen.
Markus M.
Nopea ja selkeä palvelu. Hauskat lehdet ....
Response from the owner:☺️🙏☀️
jarkko
Hyvä ja asiallinen palvelu.Suosittelen.
Response from the owner:Kiitoksia! Mukavaa syksyä! 🍂
Olli K.
Suosittelen!
Response from the owner:👍👍
Jon B.
Erittäin nopea palvelu. Halvin.Ei jonottamista. Ystävällinen henkilökunta ja palvelu oli ammattitaidolla suoritettu. Hyvä sijainti. Suosittelen lämpimästi.
Response from the owner:Huippu kokemus, kiitos palautteesta 😊
Heidi S.
Aina ripeä, selkeä, ja asiallisen ystävällinen palvelu. Kahvikone sais olla, et sais siinä odotellessa juoda kahvin. Vieressä tosin on kyllä kahvila.
Janne M.
Pari kertaa käyttänyt k.o. asemalla autoa. Molemmilla kerroilla homma sujui hyvin, nopeasti ja palvelu toimi.
Response from the owner:Kiitos paljon antamastasi palautteesta. Mukavaa syksyä!
Niklas Christian W.
Huikea ja todella ystävällinen asiakaspalvelu. Kohtuuhintainen, nopea ja täsmällinen.
Iso suositus!!
Oili
Aivan ihanaa asiakaspalvelua. Jopa kuunteli asiani ja kysymykseni ja vastasi niihin. Jota ei kyllä yleensä katsastusmieheltä saa. Voin lämpimästi suositella. Nyt tiedän mitä katsastus asemaa käytän:)
Response from the owner:Kiitos paljon ja lämpimästi tervetuloa jatkossakin. Mukavaa syksyä!
Teemu S.
Hyvää palvelua.
Response from the owner:Kiitoksia
Hamid E.
Fast and reliable 👍✌️
Response from the owner:😊👍
Jouko T.
Erittäin asiallista palvelua...!
Laura J.
Sujuvaa ja mukavaa katsastusta, suosittelen!
Tytti H.
Jokaisella käyntikerralla on ollut nopea ja tosi ystävällinen palvelu!
Response from the owner:Kiitoksia paljon palautteesta. Nähdään taas seuraavassa katsastuksessa 👍 Hyvää kesää.
Ioannis B.
I was pleased with the support I received in English from the staff. There was a discrepancy in one type of measurement compared to another company, and the business developer cooperated with me politely and showed genuine interest in the troubleshooting process, aiming to improve the quality of the services.
Response from the owner:Thank you so much!
heli V.
Tutut katsarit jo vuosien takaa, nimi vain muuttunut asemalle. Vähän jo pelästyin aikaa varatessa, että enkö löydä enää tuttua väkeä. Onneksi löysin 😊 Hyvä palvelu ollut aina, sekä tieto / taito. Ensi vuoteen.
Response from the owner:Mahtavaa kuulla, kiitoksia ja ensi vuoteen 🤩👍
Mira V.
Amazing experience! We had accidently had chosen the wrong date we came there but it was the due date to our car. They told us they might squeeze us in if clients come in time. 10mins before closing these guys got our car done! thank u so much to the men who got it done in time even tho it was after their work time! Reccomended and will be a client once i get my own car!!!
Response from the owner:Hei Mira, Kiitos paljon loistavasta palautteestasi! Olemme iloisia, että pystyimme auttamaan sinua vaikeassa tilanteessa. Odotamme innolla, että voimme palvella sinua uudelleen tulevaisuudessa! Plus Katsastus
Riku S.
Hienosti sujui sekä katsastus että jälkitarkastus! Ystävällistä ja asiantuntevaa toimintaa.
Kari L
Hyvää palvelua ja katsastus toimii hienosti. Viihtyisä odotustila. Ilmainen juoma-automaatti ja tv odotustilassa🙂 Suosittelen.
Response from the owner:Hei Kari, Kiitos ihanasta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että viihdyit katsastuksessa ja pidit palvelustamme. Arvostamme suositustasi ja toivomme näkevämme sinut jatkossakin. Plus Katsastus
Jampe M.
Erittäin joustava ja ystävällinen katsastuskokemus!! Sain asiantuntevan palautteen ja erittäin hyvän asiakaspalvelukokemuksen!!
Response from the owner:Kiitoksia paljon! 😍
Laura L.
Auton katsastus sujui jouhevasti, asiakaspalvelu oli ystävällistä ja odotustila viihtyisä. Helppo löytää selkeiden opasteiden ansiosta.
Tulen toistekin ja suosittelen myös kaverille 😊
Response from the owner:Kiitos antamastasi palautteesta 😊
Jussi P.
Ystävällinen palvelu. Oli mukava asioida, vaikka auto hylättiinkin:)
Response from the owner:Kiitos mukava kuulla 😊👍
Veeti P.
Hyvät kahvit odotellessa alakerrasta, työ nopeaa ja asiallista ja palvelu ihmisläheistä ja rehellistä! Tykkäsin.
Jonna P.
Olen nyt jo kolmatta kertaa katsastuttanut autoni Konalan HelppoKatsastuksessa, joka kerta saanut asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Tällä kertaa sain apua myös rengaspaiden merkkivalon nollauksen kanssa, vaikkei se katsastukseen sinällään kuulukaan. Tulen jatkossakin.
Raino P.
Pitävä aikataulu, online-varaaminen ja -maksaminen pienellä alennuksella.
Response from the owner:Hienoa! 🥰
Paulus
Erinomainen palvelu, tilat ajantasaiset ja siistit!
Response from the owner:Super!🧡
Sara R.
Kiitos joustavasta ja hyvästä palvelusta! Tulen jatkossakin 🩷
Response from the owner:Kiitos mukavasta palautteesta Sara! Seuraavaan kertaan 🥰
timo M.
Nopea, ystävällinen palvelu. Käyn jatkossakin asioimassa Konalan helppokatsastuksessa!
Response from the owner:Mukava kuulla, seuraavaan kertaan!😊🧡
Heino G.
Katsastus meni ripeästi, ja aloitettiin heti, vaikka etuajassa olin. Toki siihen vaikuttaa tietysti muu työmäärä. Mutta sujuvasti meni
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta 😊
Aapeli V.
Asiallista palvelua. Viat huomattiin mutta turhasta ei nillitetty. Vien autoni uudestaankin!
Response from the owner:Kiitoksia!
Joonas K.
Hyvä palvelu ja nopeasti hoitui
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta 😊👌
Hansu
Kaikki sujui ripeästi.
Response from the owner:Kiitoksia 😊
Jari M.
Mutkaton ja nopea katsastus, kaikki toimi sovitusti
Response from the owner:Loistava juttu, kiitos!
Harri L.
Hyvä katsastusasema👍 Erittäin asiallinen ja mukava henkilökunta.
Response from the owner:😊👍
Jussi R.
Välillä hylätään, välillä hyväksytään mutta palvelu aina ystävällistä ja varattuun aikaan pääsee kuten pitää. Muualla en käy kuin pakosta.
Response from the owner:Kiitos! 😍
Salla
Kaikki sujui täydellisesti
Response from the owner:Hienoa kuulla!🤩
Joni
Erittäin hyvä paikka .
Response from the owner:Kiitoksia😊
Alex D.
Miellyttävä ilmapiiri, kohtelias henkilökunta, nopea ja kätevä.
Response from the owner:Kiitos!😍
Katariina L.
Lämminhenkinen ja asiantunteva asiakaspalvelu. Tulen tänne jatkossakin.
Response from the owner:Kiitos! Nähdään ensi kerralla🧡
Leo
Käytin 25.6 katsastuksessa hylättiin koska uusissa jarrulevyissä on kuulemma spacerit. Jälki tarkastuksessa sama kaveri myönsi virheensä mutta julkista anteeksi pyyntöä ei ole kuulunut. Todella pettynyt palveluun.
Mikko K.
Hyvä, nopea ja täsmällinen palvelu. Sain katsastusajan samalle päivälle.
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta 😊
Kimmo K.
Asiallinen paikka, josta saa hyviä neuvoja, jos vikaa löytyy autosta.
Katsastajat ovat selkeitä ammattilaisia.
Palvelu pelaa ja aikataulut pitää.
Response from the owner:Hienoa kuulla. Kiitoksia 🌹😊
t p
Hyvä palvelu. Edullinen myös. Viileät odotustilat ja pääsi myös itse katseleen mitä siellä auton kanssa tehdään.
Response from the owner:Kiitos 😊🌞
J T
Loistavaa palvelua...👍
Response from the owner:👍
Crista K.
Paras👍
Response from the owner:Kiitoksia👍😊
Jarmo K.
huippu palvelu..
Response from the owner:👍
Helena A.
Hyvä paikka nykyisin kun on uusi energinen ja positiivinen vetäjä.
Response from the owner:👍😊
Aarno T.
Hyvä palvelu iloisin ilmein kaikin puolin😄
Response from the owner:Kiitos paljon positiivisesta palautteestasi! Hienoa kuulla, että palvelumme toi hymyn huulillesi ja onnistui kaikilta osin. Tervetuloa aina uudelleen iloisin mielin! 😄
Aleksi
Paras katsastusasema koko Varsinais-Suomessa. Mahtava asiakaspalvelu!
Response from the owner:Kiitos valtavasti upeasta palautteestasi! Olemme todella iloisia, että koet meidät parhaaksi katsastusasemaksi Varsinais-Suomessa. Mahtava asiakaspalvelu on meille sydämen asia – tervetuloa aina uudelleen!😊💛
Paavo J.
Erittäin ystävällinen palvelu. Katsastaja oli selkeästi asiakkaan puolella, vaikka auto ei suoriltaan läpi mennytkään. Ei mitään yrmeää ripitystä auton vioista. Siitä kiitos! Tällaista katsastuspalvelun pitäisi aina olla!
Response from the owner:Kiitos palautteesta!😊
Hannu K.
Ystävällinen ja hyvä palvelu
Response from the owner:Kiitos🥰
Anne L
Paras katsastus Kuopiossa😎 palaan aina uudelleen.
Response from the owner:Mahtavaa! Kiitokset 🤩😎
Miia R.
Hyvä palvelu. Vapaita aikoja löytyi heti. Varaus oli helppoa.
Response from the owner:Kiitos🧡
Kalervo P.
Homma pelitti "kuin junanvessa". Katsastus kävi sujuvasti ja ammattitaitoisesti, palvelu lupsakkaa ja hintakin vielä kohtuullinen.
Tulenpa toistekin!
Response from the owner:Kiitos hauskasta ja hyväntuulisesta palautteestasi! Mahtavaa kuulla, että katsastus sujui "kuin junanvessa". Tervetuloa oikein mielellään uudestaan!👍😊
Timo
Parasta Kuopiossa.👍
Response from the owner:Kiitoksia👍
Mika P.
Hyvä palvelu ja sujuva katsastus.
Response from the owner:Kiitos!🤩
Anja S.
Ystävällinen ja reipas palvelu
Response from the owner:Kiitos paljon palautteesta 😊🌸
Vesa K.
Helppo, nopea ja miellyttävä palvelu.
Response from the owner:Kiitos palautteestasi😊
Matti J.
Vahva suositus! 👌🏻
Response from the owner:Kiitoksia😎👍
AJP
Nyt löyty paikka jossa saa Hyvää palvelua.
Response from the owner:Kiitos paljon palautteestasi! On ilo kuulla, että olet löytänyt paikan, jossa palvelu on hyvää. Tervetuloa uudelleen! 😊👍
Sari S.
Hyvin sai ajan samalle päivälle - mukava asiakaspalvelu kaikella tapaa - suosittelen. 🌼
Response from the owner:Kiitos Sari!🤩
Jarmo S.
Hyvin toimi
Response from the owner:Kiitoksia!🥰
Markku O.
Erittäin ystävällinen ja hyvä palvelu.
Response from the owner:Kiitos Markku 😊
Pia K.
Olen muutaman vuoden nyt käyttänyt Holman asemalla autot ja sieltä aina saanut hyvää palvelua, en enää käytä muita kuin Plus katsastusta
Response from the owner:Hei Pia, Kiitos paljon hienosta palautteestasi! On mahtavaa kuulla, että olet ollut tyytyväinen Holman aseman palveluun jo useamman vuoden ajan. Arvostamme luottamustasi ja uskollisuuttasi. Jatkamme parhaamme tekemistä jatkossakin. Plus Katsastus
Mika P.
Nopea palvelu
Response from the owner:Kiitoksia👍
Timo N.
Huippu palvelu ja ystävällinen henkilökunta👍
Response from the owner:Kiitos Timo!😍
Juha K.
Helppoa kuin mikä! Kiitos!
Response from the owner:Mahtavaa!🧡
Alex L.
Erittäin hyvää palvelua. Selkeästi kerrottiin auton tilanne. Ensivuonna uudestaan!
Response from the owner:Kiitos Alex! Nähdään ensi vuonna!👌
Hannu Juhani H.
Nopeaa ja sujuvaa asiointia...
Response from the owner:Kiitos paljon palautteestasi! Hienoa kuulla, että asiointi sujui nopeasti ja sujuvasti. Tervetuloa uudelleen!😊
Joonas U.
Erinomaista asiakaspalvelua! Selitetään hyvin auton viat, myös semmoisia jotka eivät juuri tällä kertaa aiheuttaneet hylkyä tai korjauskehotusta.
Response from the owner:Kiitos palautteesta!😊
Jussi R.
Erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.
Response from the owner:Kiitos!🤩🧡
ivan P.
Nopea ja ystävällinen palvelu!
Response from the owner:Mukava kuulla, kiitoksia! 🌞
Marko P.
Ystävällinen asiakaspalvelu!
Response from the owner:Kiitoksia, kiva kuulla! 😊
Roger B.
Olen käyttänyt tätä katsastusasema useampi vuosi , hyvä ja asiallista palvelua . Tulen käyttämään tätä asemaa myös vastaisuudessa , suosittelen.
Response from the owner:Kiitoksia kivasta palautteesta! 🤩 Lämpimästi tervetuloa uudelleen!
Martza
Hyvä palvelu, sijainti ja lämpimästi voin suositella
Response from the owner:Kiitokset 😊
Ari M.
Sujuva, asiantunteva, ajallaan.
Response from the owner:Kiitos palautteesta😊
Jyrki P.
Ihan täykky kiitos :)
Response from the owner:Kiitoksia!🌻
Rauno H.
Vuosien ajan asiallista ystävällistä palvelua.
Response from the owner:Mukava kuulla 😊👌🏼
sami V.
Onneks täältä löytyy yks ammattilainen.. toinen taitaa olla wannabe kesäpoika jolla ei ainakaan ammattitaitoa ole yhtään
Response from the owner:Kiitokset palautteesta 😊
Miriam L.
Nopea, äärimmäisen halpa ja ystävällinen palvelu!
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta 😊 Mukavaa kesää!
Mari M.
Suosittelen. Asiantunteva ja sujuva palvelu.
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta, mukava kuulla. hyvää kesää! 👍😊
MARKKU M.
Erittäin sujuvaa ja ystävällistä palvelua !!
Response from the owner:Kiitos! 🌺😊
Janne S.
Palvelu pelaa.
Response from the owner:Mahtavaa, kiitos palautteesta! 🤩👍
Tuija L.
Loistavaa asiakaspalvelua. Varattu aika piti paikkansa, vähän etuajassakin homma hoitui. Suosittelen muille kanssa autoilijoille.
Response from the owner:Kiitos palautteesta 👍 Tervetuloa seuraavallakin kerralla. Mukavaa kesän odotusta.
Jani P.
Hyvä paikka ja katsastaja ohjeisti tulevista korjauksista.
Response from the owner:Kiitos Jani! Nähdään jälkitarkastuksen merkeissä😊👍
Jarmo N.
Ystävällinen henkilökunta, katsastus ajallaan tehtynä.
Response from the owner:Kiitos paljon palautteesta 👌😊
Mikko K.
Käynnin arvoinen.Aina saanut hyvää palvelua.Kiitos taas kerran.
Response from the owner:Kiitos paljon! 😊
erkki H.
Helppo katsastus.
Response from the owner:Kiitos 😊
Eija L.
Mukava tulla aina uudestaan ystävälliseen ja asiantuntevaan katsastukseen!
Eikä se ole siitä vuosien varrella muuttunut.
Muualle en enää viitsi edes yrittää.
Paitsi silloin jos on pakko,kun kaikkq ajat ovat varattuna.
Response from the owner:Kiitos. Tämä on mukava kuulla ☺️ Nähdään taas seuraavalla kerralla.
Leena T.
Asiallinen meininki. Siistit tilat. Kätevä sijainti. Edullinen. Äänestän jatkoon
Response from the owner:Kiitoksia kivasta palautteesta 😊👍 Mukavaa kesää!
Nina
Sujuvaa asiointia. Varattu aika piti paikkansa.
Response from the owner:Kiitos palautteesta Nina 😊
Juhani K.
Eipä valittamista
Response from the owner:Kiitos 😄👍
Tommi T.
Hyvä palvelu kokonaisuudessaan !
Response from the owner:Kiitoksia🤩
Mikko T.
Helppo ajanvaraus netistä, hinta hieman alempi kuin vastaavilla lähistöllä. Kävin Keravan katsastusasemalla, palvelu oli hyvää ja ajallaan. Tulen uudelleen.
Response from the owner:Kiitokset palautteesta 🌞
Essi K.
Asiallinen palvelu ja kaakaon sai odotellessa. Tarkastaja pyysi halliin katsomaan vikapaikat. Auto oli pysäköity valmiiksi lähtösuuntaan, kun lähdin.
Response from the owner:Kiitoksia mukavasta palautteesta. 😊 Mukavaa kesää ja nähdään taas katsastuksen merkeissä!
Sakari M.
Nopea, ystävällinen ja asiantunteva palvelu.
Response from the owner:Kiitos! Hienoa, että määräaikaiskatsastus sujui hyvin! 👍😊
Irina E.
Ystävällinen, nopea ja helppo :)
Response from the owner:Kiitos :)
Mattola
Asiallinen pavelu.Nopea katsastus ja pääsin tarkastukseen heti saavuttuani ennen varattua aikaa!
Response from the owner:Kiitoksia!
Tommi K.
Mielestäni Lahden paras katsastus asema,edullinen ja palvelu laadukasta.
Response from the owner:Kiitoksia paljon, oikein mukava kuulla 👌😊
Oskari R.
Sujuva ja edullinen katsastus
Response from the owner:Kiitoksia!
ville L.
Erinomaista palvelua
Response from the owner:👍
Henrikki K.
Hyvä asiakaspalvelu.
Response from the owner:Kiitos!
Annika K.
Täyden 10-palvelu. Informatiivistä ja ystävällistä palvelua.
Tänne tulen uudestaan 😊
Response from the owner:Ihana palaute, kiitos ❤
Armi H.
Ystävällinen palvelu, varmaan ensi vuonnakin käyn täällä.
Response from the owner:Kiitokset 😊 Lämpimästi tervetuloa uudelleen 💕
Tom J
Hyvää palvelua.. Suosittelen +10..
Response from the owner:Kiitos! 👍😊
rami R.
5/5
Response from the owner:😎👌
Pekka H.
Erittäin sujuvaa ja ammattitaitoista katsastusta. Ystävällinen palvelu.
Response from the owner:Mainiota että olet ollut tyytyväinen palveluumme!😊☀️👌🏼
jesse K.
Loistavaa palvelua
Response from the owner:Kiitoksia 👍
Timo S.
Palvelu ok, mutta unohtelevat varattuja aikoja.
Response from the owner:Kiitokset palautteesta. Hyvää kesää!
Aleksi K.
Ajanvaraus oli helppoa ja palvelu alusta loppuun asiallista. Oli kyllä mukava ja HELPPO käydä.
Response from the owner:Kiitoksia mukavasta palautteesta 👍😊
juha P.
Kaikki sujui vaivattomasti. Kun on hyvä tuote.
Response from the owner:Kiitoksia. Hyvää Kesää!
Satu V.
Todella hyvä palvelu, hyvät vinkit tulevaa ajatellenkin sai kaupan päälle. Kiitos ja suosittelut!
Response from the owner:Kiitos!
jukka K.
Ei valittamista, hiton hyvä palvelu. Suosittelen vahvasti
Response from the owner:Kiitoksia
Raimo H.
Nopea ja ystävällinen palvelu 😎👍
Response from the owner:Hieno kuulla, kiitos palautteesta! 👍
Riikka
Ystävällistä ja asiallista palvelua, hinnat edullisimmasta päästä ja siistit tilat. Katsastaja kertoi huomaamistaan silmällä pidettävistä asioista ja miten ne kannattaa huollattaa ennen seuraavaa katsastusta. Suosittelut 👍
Response from the owner:Kiitos loistavasta palautteesta. 😍 Mukavaa kesää!
Timo T.
Asiallinen ja ystävällinen palvelu
Response from the owner:😊👍
Markku N.
Hyvää neuvoa-antavaa palvelua.
Response from the owner:Kiitokset
Jone N.
Launeen aseman jätkät tarkkoja ja silti nopeita! On paras asema Lahdessa!
Response from the owner:Kiitos palautteesta😊👍
Kirsi
Todella hyvä palvelu.
Response from the owner:Kiitos Kirsi!🥰
Milla V.
Homma toimii sujuvasti ja aina ystävällinen palvelu.
Response from the owner:😍👌
Pirjo V.
Todella nopeaa ja ystävällinen palvelu
Response from the owner:Kiitoksia!
tuula K.
Asiakaspalvelu on loistavaa. Miellyttävin katsastus kokemus. Ehdottomasti jatkoon👍🏻😊
Response from the owner:Hienoa!☺️🩷
Pertti R.
Hyvä katsastus asema. Ei erikoisuuksia mutta reilu palvelu.
Response from the owner:Kiitos! 🌸🧡
Marina U.
Kaikki sujui erinomaisesti, kiitos, palaan varmasti uudestaan🌞👍
Response from the owner:Kiitos! Nähdään ensi kerralla🧡
Priscilla K.
Hyväksytty 💃🔥❤️🙏
Response from the owner:Hei, ikävä kuulla mikäli ajoneuvonne ei läpäissyt katsastusta 😔 Mikäli asiakaspalvelutilanne ei vastannut odotuksianne. Olkaa meihin vielä yhteydessä info@helppokatsastus.fi Niin selvitellään tilanne. Kevään odotuksia.
Jonni K.
Joustava palvelu, homma toimii!
Response from the owner:Kiitos!🤩
Heikki L.
Nopea ja hyvä
Response from the owner:👍
Henrietta M.
Aina asiallista, sujuvaa ja ystävällistä palvelua, hinta kohdillaan.
Response from the owner:Kiitoksia palautteesta 😊👍

HelppoKatsastus on myös edullinen katsastus

Tiesitkö muuten, että meillä katsastuksen hinta ei juuri päätä huimaa? Tarjolla on parasta palvelua sekä autolle että kukkarolle! Tarkemmat hintatiedot löydät kunkin toimipaikan takaa sivulta Katsastusasemat.

Varaa autokatsastus kätevästi netissä

HelppoKatsastus lähtee siitä, että katsastukseen on päästävä mahdollisimman helposti.

Tämä onnistuu parhaiten niin, että voit varata ajan katsastukseen kätevästi verkossa. Valitse vain katsastusasema ja varaa katsastus. Ajanvarauksen yhteydestä löydät valitsemasi katsastuskonttorin palvelut hintoineen sekä selkeät ohjeet toimipaikan löytämiseksi.

Ajanvaraus kannattaa, sillä auton katsastushinnat ovat aina edullisimmat nimenomaan silloin, kun varaat ajan katsastukseen etukäteen. Meille voit toki ajaa myös suoraan, mutta varaamalla oman ajan vältyt turhalta odottamiselta. Ajanvaraus on helppoa ja nopeaa, vie vain 2 min aikaa.

  1. Klikkaa ”Varaa aika netistä”
  2. Valitse lähin HelppoKatsastus-asema
  3. Valitse palvelu
  4. Valitse sopiva aika
  5. Täytä rekisteritunnus ja yhteystiedot
  6. Vahvista varaus

Tai soita 029 19 2020

Klikkaa sisään sinulle sopivimpaan toimipisteeseen ja varaa aika!

Auton katsastuspalvelut – mutkatonta, mukavaa ja edullista

HelppoKatsastuksen auton katsastuspalvelut on luotu sillä ajatuksella, että palvelu on asiakkaalle niin helppoa kuin suinkin, kukkaro ei kavennu liikaa ja katsastuksista vastaavat kokeneet alan ammattilaiset.

Meillä on laajalti koko Suomen alueella toimipaikkoja, joissa teemme määräaikais-, muutos- ja rekisteröintikatsastukset sekä rekisteröinnit kilpailukykyisin hinnoin. Asemiltamme ja kotisivuiltamme saat aina myös kullanarvoisia vinkkejä siihen, mitä kaikkea ennen katsastukseen saapumista on hyvä huomioida. Tarkemmat kuvaukset kunkin toimipaikan palveluista löydät Katsastusasemat-sivulta eri toimipisteiden takaa.

Määräaikaiskatsastus

Määräaikaiskatsastuksessa auto katsastetaan määräajoin. Yksityisessä käytössä olevat henkilö- ja pakettiautot määräaikaiskatsastetaan ensimmäisen kerran viimeistään neljän vuoden ikäisenä ja sen jälkeen enintään kahdenvuoden välein, kunnes auton käyttöönotosta on kulunut kymmenen vuotta. Yli kymmenen vuotiaille autoille katsastus tehdään vuosittain. Luvanvaraisessa käytössä olevien autojen katsastukset tehdän vuosittain käyttöönotosta alkaen. Lisää määräaikaiskatsastuksesta täällä.

Muutoskatsastus

Muutoskatsastus pitää tehdä, kun autoon tehdään sellaisia merkittäviä muutoksia, jotka vaikuttavat auton ja ajamisen turvallisuuteen tai ympäristöön. Tällaisia muutoksia ovat esim. ajoneuvon massan muutos, ajoneuvon luokan tai ryhmän muutos, henkilöpaikkaluvun muutos tai ajoneuvon ulkomittojen muutos. Lisätietoa muutoskatsastuksesta löydät täältä.

Rekisteröintikatsastus

Rekisteröintikatsastus pitää tehdä silloin, kun olet tuonut Suomeen henkilöauton, pakettiauton tai perävaunun, jonka haluat saada Suomen rekisteriin. Tällöin tarkastetaan mm. auton kunto ja varusteet sekä todetaan sen tekniset tiedot. Voit lukea lisää rekisteröintikatsastuksesta täältä.

Rekisteröinti

Ajoneuvo on rekisteröitävä, kun olet tehnyt autokaupat. Rekisteröinnin voit tehdä vaikka kotona kaupanteon jälkeen. Jotta rekisteröinnin voi tehdä, on autolla oltava liikennevakuutus. Lisää rekisteröintiin liittyvistä asioista täältä.

Katsastuskonttori käyttöösi järkevästi

Voit varata ajan HelppoKatsastuksen eri toimipisteisiin kätevästi verkossa silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Kunkin paikkakunnan takaa pääset varaamaan ajan kyseiselle katsastusasemalle, ja löydät toimipisteen palvelut hintoineen. Varaat vain ajan ja saavut asemallemme sovittuun aikaan. Toki meille voi tulla myös ilman ajanvarausta.

Hirvittääkö katsastuksen hinta? Ei meillä!

Helppo, edullinen ja kilpailukykyinen, sitä HelppoKatsastus on – ja vielä kotimainen! Se ei tarkoita kuitenkaan palvelun laadusta tinkimistä, vaan päinvastoin. Panostamme aktiivisesti asiakaspalveluun ja henkilökuntamme ammattitaitoon.

Katsastushinnat vaihtelevat toimipisteen mukaan, ja edullisimmillaan hinnat ovat silloin, kun varaat katsastusajan etukäteen sivujemme kautta. Jos haluat ajaa katsastukseen ilman ajanvarausta, pystymme siitäkin huolimatta tarjoamaan erittäin kilpailukykyiset hinnat. Varaa aika kätevästi Katsastusasemat-sivulta, niin löydät samalla lähimmän toimipaikkasi palveluhinnaston.

Auton katsastus katsastusasemillamme on kaikkea muuta kuin pakkopullaa

Auton katsastus on laissa säädetty ja vakioitu palvelu, jota jokainen ajoneuvonomistaja jossain vaiheessa tarvitsee. Valtakunnallisena yrityksenä toimiva HelppoKatsastus haluaa tehdä katsastuskokemuksesta mahdollisimman miellyttävän jokaiselle, jolla auton katsastus on edessä. Meillä pidetään huolta, että autot katsastetaan asiantuntevan henkilökunnan toimesta, hyvällä asiakaspalveluhengellä, ja nimenomaan sellaisella asenteella, joka tekee asioinnista kaiken kaikkiaan mukavaa. Autokatsastus käy sujuvasti, kun työtä tehdään tomerasti ja asiakas tietää täsmälleen, mitä hän palvelulta saa ja mitä katsastus tulee maksamaan. Toimintamme on avointa ja rehellistä jokaisessa HelppoKatsastuksen toimipisteessä.

HelppoKatsastus palvelee – lämpimästi tervetuloa!